dimecres, 3 de juliol del 2013

Sortida SOI/SPL a Mallorca

Els dies 17, 18, 19 d’abril el grup del SOI i SPL vam manar a Mallorca. Va ser especial perquè hi vam anar amb avió i per alguns de nosaltres era la primera vegada que volàvem. Quan  vam arribar ens va recollir un autocar que ens va portar al Castell de Bellver. Allà hi vam fer una visita per dins al Castell. Després va manar a fer un tomb pels voltants de la catedral i després de fer un refresc vam agafar l’autobús i vam marxar cap a Alcúdia on havia l’hotel .
Després vam anar a sopar al bufet lliure i a continuació vam anar cap a les habitacions a dormir.
L’endemà vam agafar l’autobús i vam anar cap el nord de l’ila, un lloc on hi havia un mirador amb vistes al mar i després vam anar a visitar un far. Un cop vam acabar aquesta visita vam anar al port de Formentor on vam agafar un vaixell i que ens va portar fins al port d’Alcúdia.
Tot seguit vam anar a dinar a un restaurant xinès i després vam tenir la tarda lliure, que alguns van aprofitar per anar a la platja, a la piscina o a descansar una estona. Més tard, vam anar de compres per Alcúdia on alguns vam aprofitar per comprar algun record. Després de sopar, vam anar a un pub a prendre alguna cosa i després, a dormir.
I l’últim dia vam esmorzar i directament ja vam anar cap a l’aeroport a agafar l’avió que ens portaria cap a Reus.
Van ser tres dies en que ens ho vam passar molt bé, hi esperem que l’any que ve també puguem anar de sortida.